Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Skrivkramp men inte oberörd

Kategori: Allmänt

.
.
.
.
.
.
Har så många gånger satt mig för att skriva på bloggen.
Jag kan bara inte förmå mig att prestera något.
Har sagt det innan men nämner det igen - jag kollar era kommentarer och svarar på mail.
Någon som undrar något så är det bara att fråga på.
...
Massa kramar!
.
.

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Hej Anna,



    jag får oxå skrivkramp ibland...är tillbaks på "brorihimlen". Det blev inte bra att blogga om hemmet.



    Kramar Cecilia

    2010-03-17 | 11:40:21
    Bloggadress: http://www.brorihimlen.blogspot.com
  • Helene, syster säger:

    Hej vännen!



    Jag förstår din skrivkramp. Har den med. Den betyder mest att livet flyter på och att man mår hyfsat tror jag. Tänker på dig. Sköt om dig.



    Kram!!!

    2010-03-17 | 18:05:17
    Bloggadress: http://vsmis.dinstudio.se
  • Din E säger:

    Jag läser din blogg och känner så för dig. Du är stark. Och TACK för all den information som du delar med dig av. Det är värdefullt för så många.

    2010-03-19 | 22:56:11
    Bloggadress: http://www.baramellandigochmig.blogspot.com
  • D säger:

    Personligen har jag inte förlorat någon. Jag har ett ganska komplicerat arbete, med väldigt mycket av detta. Sidor som din är väldigt viktiga.

    2010-03-20 | 21:08:39

Kommentera inlägget här: