Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjÀlp för dig som bÀr pÄ sjÀlvmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare nÀr det Àr som mörkast? Var man hittar hjÀlp nÀr man mÄr som sÀmst? Hur överlever man nÀr en anhörig tagit sitt liv?

En annan sorg

Kategori: Hopp

Hej alla fina som fortfarande följer bloggen. 💗
Ni undrar sĂ€kert vart jag tagit vĂ€gen. Jag ville bara förklara mig. Jag brinner fortfarande för suicidprevention men livet har kommit emellan. 

För drygt ett Ă„r sedan förlorade vi vĂ„r dotter. Jag finner inte ord att beskriva sorgen. Jag har haft fullt upp att överleva sjĂ€lv och inte varit i stĂ„nd att bĂ€ra nĂ„gon annan. 

Detta bli ett kort inlĂ€gg men jag vill ge er dessa ord: Har jag överlevt detta Ă„ret sĂ„ kan du ta dig igenom det du kĂ€mpar med nu. Det vĂ€nder Ă€ven om det Ă€r OMÖJLIGT att se. KĂ€mpa, en minut i sĂ€nder. Sök vĂ„rd, vĂ„ga sĂ€ga "jag klarar inte detta sjĂ€lv" och vĂ„ga ta emot hjĂ€lp. 

All kĂ€rlek! ❀


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: