Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Tack!

Kategori: Allmänt

Tack för alla fina kommentarer.
Varje gång jag får en kommentar på gamla inlägg blir jag så glad.
Jag ser att bloggen tjänar sitt syfte.
varje uppmuntrande kommentar ger ny energi.
Ni är bäst!
Kramar

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Hej Hjärtat.

    Tack för de svar som jag fick från dej.

    Problemet med mina stora barn är oförändrat.

    Däremot fick jag hjälp med att bli intagen, blev intagen med tvång, som tur var, som jag kan se det nu.Jag har läst breven som du skrev om och om igen och det har stärkt mej så nu är jag hemkommen och känner mej mycket mer säker på att jag vill leva. Det var ett val jag gjorde, LEVA.

    Kampen kommer att bli svår men med tankens kraft ska det gå.

    Tack för allt. Du har kraften, tänker på dej.

    Kram Cecilia

    2010-06-28 | 19:13:11

Kommentera inlägget här: