Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

..when U need a hand

Kategori: Allmänt

-
Denna låten är så speciell för mig.
Den berör mitt inre.
Den stärker mig.
Den får mig att le.
-
-
Vi har alla smärta och sorg.
Vi behöver alla någon att luta oss mot.
Jag vet att jag inte kan hjälpa alla, hur gärna jag vill.
Men de jag kan hjälpa ska jag!
-

Kommentarer

  • storasyster säger:

    Tack. Så fin låt...skönt att du finns där o stöttar. Du är BRA! Hur fixar du sorgen o saknaden nu när det gått några år? Hur känns det? Hur har du det? Kram (du får gärna maila mig om du vill)

    2009-09-06 | 08:24:45
    Bloggadress: http://www.evig-saknad.blogspot.com

Kommentera inlägget här: