Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

När ingen annan förstår

Kategori: Allmänt









När jag blir uppgiven kring människors okänslighet och oförstående så blir jag så glad för allt gensvar ni ger mig genom era kommentarer och mail.

Ingen annan kan förstå hur det är att må riktigt dåligt utan den som faktiskt gjort det. Ingen kan ana hur det är att förlora någon man älskar i suicid. Bara ni som är efterlevande kan förstå.

Jag gläds oerhört över alla er som skriver att ni finner tröst i min blogg samt att jag kan finnas där för er som är närmare er förlust än jag.


Ville bara tacka er alla!

Kommentarer

  • Maire säger:



    Tack själv! Jag är en av troligen rätt många som följer din blogg och som har ut mycket av dina kloka och kärleksfulla reflektioner.

    2009-10-09 | 13:33:47

Kommentera inlägget här: