Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

7:e nationella Nätverkskonferensen

Kategori: Vad är på gång?




Den sjunde nationella Nätverkskonferensen för suicidprevention


Välkommen till Lund den 12 - 13 november 2009!


Konferensens tema är
Överlevnadsstrategier - drabbade och forskare spekulerar


För vidare information se följande hemsida www.konferenskonsulten.se
Välkomna!


Kommentarer

  • Cissy säger:

    Hej. Just nu känns det väldigt jobbigt. Det går i perioder. Hela tiden. Från att vara "bra", eller okej iaf, till att vara helt tvärtom. Det bara sköljer över en. Dessutom känner jag mig så ensam just nu. Min pojkvän är iväg i veckan. Har nog inte varit helt ensam sen det hände, och trodde inte jag skulle reagera såhär för det brukar jag inte göra. Men det känns tungt. Det blir säkert bättre, jag tror dig. Måste väl bara gå igenom det här först... Kramar

    2009-10-27 | 09:35:10
    Bloggadress: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: