Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Liten paus

Kategori: Allmänt

.
.
.
.
.
.
.
Jag har haft en liten paus ifrån bloggen.
.
Jag ser att ni tittar in varje dag och kollar om jag uppdaterat. Tack!
.
Det har varit så mycket runt omkring.
Vardagens måsten i kombination med någon form av skirvkramp har varit anledningen till att jag varit tillfälligt frånvarande.
Jag kollar dock kommentarer varje dag.
.
.
Kanske har ni någon fråga eller tips om vad jag ska skriva om härnäst så jag kommer igång igen?!
.
.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej!



    Jag heter Mia och arbetar som frilansjournalist. Jag skulle gärna vilja skriva om dig och hoppas du kan höra av dig per mejl.



    Allt gott!

    2009-12-08 | 10:28:38
    Bloggadress: http://miasahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: