Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Goda nyheter

Kategori: Allmänt

.
.
.
.
.
.
Jag berättade tidigare om tjej som kom till mig vars lillebror mådde väldigt dåligt psykiskt.
Jag gav henne några råd om hur jag tyckte hon skulle gå till väga.
.
Igår fick jag bekräftat att det hela gått väldigt bra.
Han har fått någon att tala med och antidepressiv medicin.
Han mår redan nu mycket bättre.
.
Det glädjer mig oerhört.
.
.

Kommentarer

  • cecilia säger:

    Superbra! det är därför vi kämpar, du med din fina blogg och vi med vår hemsida. Lyckas vi hjälpa en människa är det värt allt. Kramar Cecilia

    2010-01-12 | 10:04:09
    Bloggadress: http://www.vsmis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här: