Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Du klara mer än vad du tror

Kategori: Allmänt

Sanna ord. När det känns som svårast, när det känns som det inte längre går, så har man alltid lite kvar att ge. Det är det där sista, som man inte tror man har inom sig, som gör skillnad. Att ta en minut i sänder när en timme känns övermäktig. Jag är övertygad om att vi undervärderar vår egen styrka.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra skrivet!!

    2012-06-18 | 14:48:12
    Bloggadress: http://carinadenfina.blogg.se/
  • Mia säger:

    Hej! Du har så rätt! Vi klarar mer än vad vi tror! Vad bra du är på att blogga. Intressant blogg verkligen. :)

    Du, Jag måste bara berätta om ett kosstillskott som heter FitLine, det hjälpte mig mot min depression och ångest(fast antidepressiva och ångestmedicin inte gjorde det.) Jag har endast positiva erfarenheter av fitline! Jag skriver om det i min blogg här om mina erfarenheter : http://miassecrets.blogg.se/2014/june/varldens-basta-kosttilskott-botade-depression-2.html

    Här kan man köpa FitLine produkter:

    http://www.pm-international.com/shop/?action=quickorder&s_id=180&cid=203&c_id=5045&TP=6235105

    Jag skriver detta till dig eftersom att kosstillskottet hjälpte mig och det ger dig energi och gör att du orkar göra mer saker och fokusera bättre! Vill bara hjälpa till eftersom att detta hjälpte mig när jag mådde dåligt.

    Jag önskar dig all lycka till! kram på dig. Kolla gärna in min blogg om du har lust!

  • M. säger:

    Oerhört bra blogg, hittade den inte förens nu och ser att du inte är aktiv längre (sett också varför). Men intressant läsning även när man kommer in lite senare..

    Svar: Tack!
    Dottern

    2015-02-02 | 10:14:53
    Bloggadress: http://ijakten.webblogg.se

Kommentera inlägget här: