Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Fina ni

Kategori: Allmänt

Hej alla mina fina läsare.
Hoppas ni har en bra sommar.
Min sommar har varit underbar.
Tack för alla fina kommentarer.
Vissa väljer att inte bli publicerade men jag bär dem och er med mig.
Även om jag inte skriver så mycket för tillfället så tickar statestikmätarn.
Förslag på vad ni vill att jag ska skriva om eller dela med mig av?
Kram på er!

Kommentarer

  • Leslie S säger:

    hello, fin sida du gör, tänkte fråga lite om dig och mitt projekt, du kanske kan hjälpa till att göra information mer relevant inom ämnet, kolla gärna se va du tkr om den.



    hör av dig om du har intresse i länksamrbete



    kramar



    Leslie



    ps hittade ingen annan kontakt till dig, så kör här

    2010-08-05 | 01:17:38
    Bloggadress: http://sjalvmord.info
  • Maja säger:

    Hej, jag undrar om du kan skriva lite om bl a medias förhållningssätt och uttalanden. Alltför ofta skrivs det om HUR den avlidne gått tillväga, vilket inte bara är onödigt utan dessutom skadligt, och sen att det alltför ofta skrivs att den som suiciderat gjort ett val. Jag och många med mej vet att våra anhöriga blev så sjuka att de inte kunde välja. Kram till dej!

    2010-09-08 | 13:34:42
    Bloggadress: http://tillminneav.se (sök på Christian/Cosmos)

Kommentera inlägget här: