Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Jag känner för er, med er..

Kategori: Allmänt










Jag har några som jag maila med. Ett par stycken männsikor som befinner sig där jag befann mig för ett par år sedan. Dessa befinner sig mitt i sorgen, mitt i den mest akuta smärtan. Jag känner med er, för er och viktigast av allt; jag har känt SOM er.

Samma känslor, samma frågor, samma smärta, samma sorg.
Jag vill bara säga: Du är inte ensam. Det finns medmänniskor som bryr sig, som vill lyssna och som förstår.

Tusen och åter tusen kramar till er i denna svåra stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: