Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Så verklig

Kategori: Efterlevande










Var hemma hos mamma i förra veckan. Vi tittade på gamla filmer på Pappa och oss andra i familjen.
Så mycket härliga minnen. Skrattade en massa. Han var ju så otroligt rolig. Han hade en fantastisk humor.

När jag åkte hem och filmen var avstängd kände jag mig helt tom.
Det är så overkligt att han inte finns längre...samtidigt som han är så verklig och självklar när jag ser och hör hans röst.

Jag undrar om det någonsin verkligen sjunker in att han inte finns mer.



Kommentarer

  • storasyster säger:

    Gumman...det måste göra ont att stänga av filmen. Vet du, jag har ännu inte vågat se min bror på film...vet inte hur jag kommer reagera alls. Troligen blir jag helt sänkt. Att SE honom igen...fy fan vad ont det kommer göra.



    KRAMAR C

    2009-12-09 | 09:30:53
    Bloggadress: http://www.brorihimlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: