Nollsuicid

Stöd för deprimerade, information om akuthjälp för dig som bär på självmordstankar, efterlevandestöd samt information för suicidprevention. Hur orkar man leva vidare när det är som mörkast? Var man hittar hjälp när man mår som sämst? Hur överlever man när en anhörig tagit sitt liv?

Hur har ni det?

Kategori: Allmänt

.
.
.
.
.
.
Trots att jag inte får iväg så många inlägg i veckan ser jag att många besöker bloggen ändå.
Ville bara kolla hur ni har det?
.
Har ni några frågor ni vill ställa eller undrar över?
.
Massa kramar!
.
.
.

Kommentarer

  • Cissy säger:

    Hej! Jag mår rätt så bra, faktiskt. Julhelgen var också okej. Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare. Min mammas gravsten kom upp inför julhelgen men tyvärr är vi inte helt nöjda med den. Den är för liten och komptakt, texten går ända ut till kanterna och så. Vi har ju godkänt skissen så är väl vårt "fel" men känns inte så kul. Funderar på om man kan byta gravsten, men gissar att det också är lite märkligt kanske. Samtidigt vill vi ju vara helt nöjda med den... Aja, vi löser väl det. Hoppas det är bra med dig! Kramar

    2010-01-08 | 17:57:37
    Bloggadress: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
  • syster säger:

    Hej!

    Här kämpas det på. Har haft en helt ok jul och nyår. Inte kännt så mycket alls. Lite läskigt, känner mig bortkopplad från sorgen och saknaden. Har nu börjat jobba igen vilket har gett massor av ångest. Har jätteprobelm med att orka med att prestera och planera 24-7. Är jätterädd för att få fler depressioner eller panikattacker.

    Men jag kämpar på.



    Hur är det med dig?

    KRAM

    2010-01-09 | 17:49:49
  • Maire säger:



    Jag önskar att du fortsätter med denna blogg, det gör inget om det inte är varje dag eller jättemycket, det är "hemma" här och det är huvudsaken!

    Kram till dej!

    2010-01-14 | 22:48:33

Kommentera inlägget här: